CHIREC (Centre Hospitalier Interrégional Edith Cavell) is een privaat zorgnetwerk dat consultaties, zorg en medische specialiteiten aanbiedt op verschillende locaties, waaronder het Delta Ziekenhuis te Brussel, het Ziekenhuis te Braine-l’Alleud en het Sint-Anna Sint Remi Ziekenhuis te Anderlecht.
Wat was de vraag van de CHIREC-groep?
Het CHIREC-netwerk bezat reeds een intern voordeelprogramma voor de personeelsleden. Dit kostte veel middelen en was alleen beschikbaar in de vorm van een lijst met deelnemende partners die per e-mail of via interne posters in de personeelsvertrekken aan de medewerkers werd meegedeeld.
De directie was op zoek naar een breder en effectiever voordeelprogramma dat de interne werkdruk zou verlichten.
Welke oplossing stelden wij voor?
Wij ontwikkelden een op maat gemaakt digitaal platform met tientallen voordelen waartoe alle medewerkers toegang hebben door een persoonlijke account aan te maken.
Ons aanbod omvatte de integratie van alle bestaande voordelen waarover het CHIREC-team reeds onderhandelde alsook de mogelijkheid tot integratie van alle toekomstige samenwerkingen.
Vandaag is het digitale platform chirecdeals.be uitgegroeid tot een uitgebreid getrouwheidsprogramma dat zich onderscheidt door de combinatie van standaard voordelen en voordelen op maat die nergens anders te vinden zijn.
Welk resultaat behaalden wij hiermee?
De overgrote meerderheid van de werknemers is nu geregistreerd en actief op chirecdeals.be. Mond-tot-mondreclame heeft intern zijn werk gedaan ter verspreiding van de bekendheid van het programma. Elke dag opnieuw wordt het bewijs geleverd dat het programma bijdraagt aan tevreden werknemers én aan hun welzijn op het werk én daarbuiten!